Η προσπάθεια αξιοποίησης των εθνικών περιουσιακών στοιχείων αποτελεί κεντρική προτεραιότητα της κυβέρνησης. Είναι ένας τομέας με μεγάλη δυναμική, που θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, θα φέρει έσοδα για το Δημόσιο και κυρίως θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Προς την ίδια κατεύθυνση, κινείται και η διαδικασία αξιοποίησης των Ολυμπιακών Ακινήτων.
Η αξιοποίησή τους ανήκει στην αρμοδιότητα της Εταιρείας Ακινήτων Ελληνικού Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε.), η οποία διαχειρίζεται τα εξής δεκατρία Ολυμπιακά Ακίνητα:

GR
FR
DE
ES
IT
RU
EU