Showing posts with label απεργία. Show all posts
Showing posts with label απεργία. Show all posts

Friday, November 29, 2013

Βήματα σε κινούμενη άμμο απεργιών και εκκρεμοτήτων. -Συζήτηση για τη διαθεσιμότητα

Σοφία Βούλτεψη
29/11/2013

Η συνέχιση της απεργίας των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ, που θα αποτελέσει την ταφόπλακα για το εξάμηνο, οι κινητοποιήσεις γιατρών και νοσηλευτών, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων με την τρόικα, οι συνεχιζόμενες ενστάσεις όσον αφορά στον φόρο των ακινήτων και η μη ολοκλήρωση της πρότασης για την διαδικασία των πλειστηριασμών, δημιουργούν ένα νέο κύμα αβεβαιότητας, που καλύπτει την ευφορία για την επίτευξη του πρωτογενούς πλεονάσματος.

Monday, November 18, 2013

"Πονοκέφαλος" στο Μαξίμου από την παραίτηση της Συγκλήτου

Της Μαρίνας Μάνη

Νέα δεδομένα προκαλεί η ομαδική παραίτηση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αθηνών, μετά την απόφαση των διοικητικών υπαλλήλων του να παρατείνουν τις κινητοποιήσεις.

Οι πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζουν «με δισταγμό» τη λύση της πολιτικής επιστράτευσης.

Wednesday, September 18, 2013

Θεσσαλονίκη: Δύο συλλαλητήρια στο κέντρο της πόλης.

Χιλιάδες Θεσσαλονικείς πήραν μέρος στα δύο συλλαλητήρια που έγιναν με πρωτοβουλία της Ένωσης Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων (ΕΔΟΘ) και του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου (ΕΚΘ), στο άγαλμα του Βενιζέλου, και του ΠΑΜΕ, στην πλατεία Αγίας Σοφίας.

Δημόσιοι υπάλληλοι, καθηγητές, δάσκαλοι, νοσοκομειακοί γιατροί, εργαζόμενοι στους Δήμους, φοιτητές και μαθητές, συγκεντρώθηκαν στο άγαλμα του Βενιζέλου και μετά έκαναν επί αρκετή ώρα πορεία τους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Στη διάρκεια της πορείας κυριάρχησαν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και των Μνημονίων.

Wednesday, July 24, 2013

Σε αναβρασμό η Υγεία- Απεργεί το προσωπικό των δημόσιων νοσοκομείων/Huelga en hospitales griegos contra despidos en el sector de la salud

Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργούν σήμερα Τετάρτη, τα δημόσια νοσοκομεία, τα κέντρα υγείας, το ΕΚΑΒ και οι δομές της πρόνοιας, καθώς οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό κήρυξαν 24ωρη πανελλαδική απεργία, διαμαρτυρόμενοι για την κινητικότητα, μέσω διαθεσιμότητας, 2.500 υγειονομικών που, όπως υποστηρίζουν, οδηγεί στην απόλυση, «στα λουκέτα τα Νοσοκομεία και τη διάλυση του ΕΣΥ». 

Στο πλαίσιο της κινητοποίησης έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας (11:00 π.μ.).

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) αναφέρει ότι «οι συγχωνεύσεις - καταργήσεις Νοσοκομείων, οι καταργήσεις 770 μονάδων, τμημάτων του ΕΣΥ, οι νέοι οργανισμοί, οι πιθανές καταργήσεις ολόκληρων κλάδων θα είναι τα εργαλεία για την υλοποίηση αυτής της ανάλγητης πολιτικής στο χώρο της Υγείας».

Tuesday, July 16, 2013

Γενική απεργία και συλλαλητήρια

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, την Εκπαίδευση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε μια ύστατη προσπάθεια να «μπλοκάρουν» την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έχει προγραμματιστεί στις 11.00 το πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος, ενώ στις 10.30 το ΠΑΜΕ θα συγκεντρωθεί στην πλατεία Ομόνοιας. Παράλληλα στις 19.00 το βράδυ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στην πλατεία Συντάγματος.

Friday, July 12, 2013

ΚΕΔΕ: Αποφάσισε τριήμερο κλείσιμο των δήμων και ζητά συνάντηση με τον πρωθυπουργό

Τριήμερο κλείσιμο των Δήμων 15-17 Ιουλίου και άμεση συνάντηση της ΚΕΔΕ με τον Πρωθυπουργό για το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο πολιτικό σύστημα της χώρας αποφάσισε η Έκτακτη Συνέλευση των Δημάρχων και των Δ.Σ. των ΠΕΔ, η οποία συγκλήθηκε στην Αθήνα και είχε ως θέμα το πολυνομοσχέδιο που αφορά στην κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας και της υπηρεσίας των Σχολικών Φυλάκων και τη θέση σε διαθεσιμότητα των εργαζομένων σ’ αυτές, καθώς και τη διεύρυνση της επιτροπείας των Δήμων μέσω του «Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η πλειοψηφία των παρευρισκομένων Δημάρχων έθεσε στη διάθεση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ τις παραιτήσεις τους, σε περίπτωση μη αποδοχής από την Κυβέρνηση των προτάσεών τους.

Sunday, July 7, 2013

Να μείνουν κλειστοί αύριο οι δήμοι σε όλη τη χώρα προτείνει η ΚΕΔΕ

Να μείνουν κλειστοί αύριο όλοι οι δήμοι της χώρας, με εξαίρεση τις κοινωνικο - προνοιακές δομές, πρότεινε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ κ. Κ. Ασκούνης, κατά τη διάρκεια της έκτακτης συνεδρίασης της ΚΕΔΕ. Την πρόταση συνυπέγραψε και ο επικεφαλής των δημάρχων της Ν.Δ., δήμαρχος Λαρισαίων κ. Κ. Τζανακούλης.

 Ο κ. Ασκούνης πρόσθεσε ότι η κατάσταση θα επανεκτιμηθεί, μετά τη συνάντηση που θα έχει αύριο το μεσημέρι η ΚΕΔΕ με τον υπ. Εσωτερικών κ. Γ. Μιχελάκη

Saturday, July 6, 2013

Απεργούν τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι στη Δημοτική Αστυνομία. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες σε διαθεσιμότητα θα βγουν οι περίπου 3.700 Δ. Α. και οι 3.000 περίπου σχολικοί φύλακες

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν τη Δευτέρα οι υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας στο Δήμο Αθηναίων, ενώ για την ίδια ημέρα η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει προκηρύξει στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως το τέλος της βάρδιας.
Από το μεσημέρι του Σαββάτου συνεδριάζουν οι Δημοτικοί Αστυνομικοί, ενώ θέμα κινητοποιήσεων αναμένεται να τεθεί το απόγευμα και από το Σύλλογο Εργαζομένων του Δήμου Αθηναίων.

Επίσης, την Κυριακή στις 6 το απόγευμα έχει συγκληθεί έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΚΕΔΕ, στο οποίο αναμένεται να παραβρεθούν εκπρόσωποι και από τη Δημοτική Αστυνομία, αλλά και από το Σύλλογο Εργαζομένων στο δήμο Αθηναίων.

Saturday, June 22, 2013

Το πρόβλημα δεν ήταν το «μαύρο» - με όλα τα λάθη και τις αστοχίες

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη Όσα λάθη και αν έγιναν στην υπόθεση της ΕΡΤ, η χώρα δεν έπρεπε να οδηγηθεί στον όλεθρο.

Τούτη την ώρα,  δεν είναι απλά και γενικά «ώρα ευθύνης», αλλά είναι η ώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους.

Λανθασμένες εκτιμήσεις όσον αφορά στις αντιδράσεις και άστοχοι χειρισμοί, οδήγησαν στο «μαύρο».

Και η εθελοτυφλία, το γεγονός ότι κάποιοι έκλεισαν τα αυτιά τους σε οποιοδήποτε επιχείρημα και σε κάθε στοιχείο που προσκομιζόταν όλες αυτές τις ημέρες, οδήγησαν σε μια άνευ προηγουμένου σύγκρουση.

Monday, June 17, 2013

ΕΣΗΕΑ, ΠΟΕΣΥ και ΠΟΣΠΕΡΤ έκλεισαν την ΕΡΤ


Τα μάτια τους είναι κατακόκκινα από το κλάμα.

Το βλέμμα τους θολό από τα (κροκοδείλια) δάκρυα.

Ο πόνος τους για τους συναδέλφους της ΕΡΤ αβάσταχτος.

Στέκονται συνέχεια στο πλευρό τους.

Βρίσκονται σε διαρκή συνεδρίαση στο ραδιομέγαρο.

Ακόμη κι’ όταν δεν βρίσκονται εκεί (αποφασίζοντας τις απεργίες… τηλεφωνικά), μπορεί το σώμα τους να απουσιάζει, αλλά το πνεύμα και η ψυχή τους βρίσκονται κοντά στους συναδέλφους της ΕΡΤ.

Για χάρη τους ματαίωσαν (με ένα φονικό sms, που προέτρεπε τα μέλη της ΕΣΗΕΑ να μην παρευρεθούν, αλλά να σπεύσουν στην ΕΡΤ) μια κρίσιμη Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ, του ασφαλιστικού ταμείου των δημοσιογράφων, που συνηθίζουμε να διαφημίζουμε ως το «μοναδικό μας στήριγμα».

Sunday, June 16, 2013

Ανέστειλε την απεργία για την ΕΡΤ η Ενωση Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς, Εύβοιας ... ΜΕ ΒΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΕΣΥ

Την αναστολή της απεργίας στήριξης στους εργαζομένους της ΕΡΤ αποφάσισε η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Θεσσαλίας, Στερεάς και Εύβοιας.

Σύμφωνα με το Lamiastar, οι δημοσιογράφοι-μέλη της συγκεκριμένης ένωσης συμμετείχαν στον αγώνα της ΠΟΕΣΥ για την υπεράσπιση της δημόσια τηλεόρασης, της ελευθερίας της ενημέρωσης, της δημοκρατίας αλλά και του ίδιου του δικαιώματος της απεργίας.

Saturday, June 15, 2013

Ανακοίνωση ΣΚΑΪ: Ο ραδιοφωνικός και τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ δεν εκπέμπει ειδήσεις και ενημερωτικές εκπομπές αρνούμενος...

-
Ο ραδιοφωνικός και τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ δεν εκπέμπει ειδήσεις και ενημερωτικές εκπομπές αρνούμενος να πειθαρχήσει στις «υποδείξεις» των συνδικαλιστικών ενώσεων δημοσιογράφων, οι οποίες επιχειρούν να επιβάλουν μονομερή και αντιδεοντολογική κάλυψη των γεγονότων που διαδραματίζονται με αφορμή την παύση λειτουργίας της  ΕΡΤ.

Σώτη Τριανταφύλλου: Η απεργία των δημοσιογράφων είναι γελοία – Λίγα λόγια για την ΕΡΤ, τη ΝΔ και τη Χρυσή Αυγή

Γράφει η Σώτη Τριανταφύλλου
Δεν θα σχολιάσω εδώ το κλείσιμο της ΕΡΤ: ήδη γράφτηκαν και ακούστηκαν πολλά – ο καθένας μπορεί να σκεφτεί και να εξαγάγει συμπεράσματα. Το σίγουρο είναι, όπως σε πλείστες περιπτώσεις, ότι τα πράγματα παρουσιάζουν πολυσημία κι ότι δεν διακρίνεται εύκολα το καλό από το κακό, το σωστό από το λανθασμένο. Η διαμάχη που ξέσπασε -μία ακόμη από τις αλλεπάλληλες των τελευταίων χρόνων- καταδεικνύει ορισμένες μορφές συλλογικής σκέψης και συμπεριφοράς που έχουν παγιωθεί με δογματικό τρόπο στο κοινωνικό μας σώμα.


Η πρώτη είναι ένα αυτόματο αντανακλαστικό: η κήρυξη απεργίας. Σε οποιαδήποτε κρατική δράση, οι Έλληνες απαντούν με απεργία: το φαινόμενο απαιτεί βαθύτερη ανάλυση μας χαρακτηρίζει άραγε έλλειψη φαντασίας, προχειρότητα, ή απλώς παρασυρόμαστε από τη συνήθεια, την επαναληπτικότητα και το στείρο πνεύμα του συνδικαλισμού; Οι απεργίες, όπως έχουμε ξανασυζητήσει, έχουν νόημα στον τομέα της παραγωγής -ως πίεση στον εργοδότη- στερούνται όμως εντελώς νοήματος όταν απευθύνονται στον κρατικό μηχανισμό, δηλαδή στο ευρύτερο κοινό ταλαιπωρώντας το ακόμα περισσότερο.

Friday, June 14, 2013

Ενημέρωση - Ειδήσεις απο το RT & τον Τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων .... το πρόγραμμα της ΕΡΤ δεν μεταδίδεται εδώ.


--
«Η απεργία αφορά όλους τους δημοσιογράφους, διοικητικούς και τεχνικούς υπαλλήλους στα ραδιοτηλεοπτικά, διαδικτυακά και έντυπα μέσα (εφημερίδες και περιοδικά), τους τυπογράφους και τους εργαζόμενους στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη Γενική Γραμματεία. Εξαιρούνται μόνο όσα ηλεκτρονικά μέσα μεταδίδουν αποκλειστικά το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ» .......
----


Οι στιγμές είναι ιστορικές. Η δικτατορία δεν επιβάλλεται μόνο με τανκς, όπως αποδεικνύει η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ. Επιβάλλεται και με  .......Μονομερή Ενημέρωση.....και αποκλειστικούς embed codes

---

Oι "δημοκρατικές δυνάμεις", η απεργία στα ΜΜΕ και τα "προοδευτικά" ΜΜΕ που συνεχίζουν την προπαγάνδα, εν μέσω απεργίας!!!

Αντώνης Σρόιτερ: ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ επέβαλαν απεργία στα ΜΜΕ και τα δικά τους Μέσα λένε κανονικά ειδήσεις
Μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook, ο τηλεοπτικός παρουσιαστής Αντώνης Σρόιτερ εκφράζει την άποψή του για το κλείσιμο της ΕΡΤ, ενώ παίρνει θέση και για το θέμα της απεργίας στα ιδιωτικά μέσα ενημέρωσης.
«Η Ενωση Συντακτων προκηρύσσει απεργια σε ΟΛΑ τα μεσα ενημερωσης, για συμπαρασταση στην ΕΡΤ. Οι παραταξεις του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ στους δημοσιογραφους, στηριζουν την αποφαση για απεργια και ζητουν μαλιστα απεργια διαρκειας. Ολα τα ιδιωτικα καναλια υπακουουν στην αποφαση. Την ιδια ωρα, ο ραδιοφωνικος σταθμος του ΣΥΡΙΖΑ και ο τηλεοπτικος σταθμος του ΚΚΕ, ΣΠΑΝΕ την απεργια και μεταδιδουν κανονικα ειδησεις. Δικαιολογια; "Δεν ενημερωνουμε, κανουμε ταξικη παλη!" Τα συμπερασματα δικα σας...», γράφει ο Αντώνης Σρόιτερ.

Νέες απεργίες στα ΜΜΕ για την ΕΡΤ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΩΜΑΤΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ

Συνεχίζεται η απεργία σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά.

Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση των ομοσπονδιών και του διασωματειακού των εργαζομένων στα ΜΜΕ, η απεργία αφορά όλους τους δημοσιογράφους, διοικητικούς και τεχνικούς υπαλλήλους στα ραδιοτηλεοπτικά, διαδικτυακά και έντυπα μέσα (εφημερίδες και περιοδικά), τους τυπογράφους και τους εργαζόμενους στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη Γενική Γραμματεία.

Εξαιρούνται μόνο όσα ηλεκτρονικά μέσα μεταδίδουν αποκλειστικά το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ.

Η ΝΔ, για την απεργία στα ΜΜΕ που εξήγγειλε ως την Τρίτη η ΠΟΕΣΥ

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ και των υπόλοιπων δημοσιογραφικών ενώσεων, εκδόθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης, η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η σημερινή ανακοίνωση των καθοδηγούμενων συνδικαλιστών δημοσιογράφων, είναι δείγμα του πανικού τους, τώρα που αμφισβητούνται τα προνόμια κάποιων εκλεκτών τους.
Ένα είναι βέβαιο, ότι επιβάλλουν τη φίμωση τώρα που ο Εισαγγελέας ακουμπάει και τους ίδιους στο “μαγαζί” τους, το οποίο δυστυχώς πληρώνει ο Ελληνικός Λαός.

Thursday, June 13, 2013

«Μαύρο» στην ενημέρωση; ..... Ας πούμε και μερικές αλήθειες!

 Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Δυο μέρες τώρα παρακολουθώ βουβή τα περί την ΕΡΤ τεκταινόμενα.

Περιμένω να δω πόσο ακόμη θα κρατήσει η υποκρισία.

Πόσα ακόμη κροκοδείλια δάκρυα θα χυθούν.

Πόσοι ακόμη δημαγωγοί με χοντρά πορτοφόλια – μεγαλοδικηγόροι, αρειμάνιοι συνδικαλιστάδες του Δημοσίου, πρώην νυν και επόμενοι βουλευτές, με παχυλές συντάξεις για τις οποίες ουδέποτε εργάστηκαν – θα παρελάσουν από το ραδιομέγαρο για να δηλώσουν τη συμπαράστασή τους στους απολυμένους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων.

Έριξε το γάντι της ΕΡΤ στα πόδια των εταίρων του .... Σενάρια εκλογών


Περισσότερο αποφασισμένος από ποτέ και χωρίς καμιά διάθεση να συνδιαλλαγεί  με τα κατεστημένα συμφέροντα ή να υποχωρήσει έναντι των εταίρων του στην κυβέρνηση, όσον αφορά στην υπόθεση της ΕΡΤ, εμφανίσθηκε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κατά την ομιλία του στην τελετή για την απονομή των Βραβείων Επιχειρηματικότητας από το ΕΒΕΑ, στο Μέγαρο Μουσικής.

Ο κ. Σαμαράς ανάλωσε το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του στην απόφασή του να θέσει τέλος στο καθεστώς προνομίων και αδιαφάνειας που διατρέχει το σύνολο του δημόσιου τομέα και στην έκφραση πολιτικής βούλησης να αλλάξει αυτή η κατάσταση, με αιχμή του δόρατος την ΕΡΤ, περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατούσε σ’ αυτήν με τα πιο μελανά χρώματα και κάνοντας ειδική αναφορά σε προνόμια, αλλά και στις συνεχείς απεργίες, ακόμη και όταν τη χώρα επισκέπτονταν ξένοι ηγέτες για να την στηρίξουν.

Wednesday, June 12, 2013

Το «λουκέτο» που κάνει τα θεμέλια της κυβέρνησης να τρίζουν ..... Απόφαση-σοκ για την ΕΡΤ

 Σοφία Βούλτεψη
12/06/2013

Σε κατάσταση νευρικής κρίσης βρίσκεται από χθες η κυβέρνηση μετά την απόφαση για λουκέτο στη δημόσια τηλεόραση, που τελικά προκάλεσε πολύ μεγαλύτερους κραδασμούς – σε όλα τα επίπεδα – από το αναμενόμενο, καθώς ουδείς από τους δύο εταίρους (ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ) δεν στηρίζει την αιφνιδιαστική κυβερνητική απόφαση, αν και από την κυβέρνηση υποστηρίζεται πως επί του θέματος υπήρξε συμφωνία των τριών αρχηγών.

Η απόφαση, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις των τελευταίων ημερών, έχει οδηγήσει σε αλυσιδωτές αντιδράσεις, με αποτέλεσμα να κλείσουν (λόγω στάσης εργασίας) όλα τα ιδιωτικά μέσα ενημέρωσης και να παραμείνει… ανοιχτή η ΕΡΤ.

Featured Post

US Democratic congresswoman : There is no difference between 'moderate' rebels and al-Qaeda or the ISIS

United States Congresswoman and Democratic Party member Tulsi Gabbard on Wednesday revealed that she held a meeting with Syrian Presiden...